Tuntuu sille, että joku on ajatellut mua, toivonut lääkettä hellyydenkipeyteeni. No, apteekki löytyi ja lääkeannos otettu...:)
maanantai, 4. joulukuu 2006
maanantai, 4. joulukuu 2006
Tuntuu sille, että joku on ajatellut mua, toivonut lääkettä hellyydenkipeyteeni. No, apteekki löytyi ja lääkeannos otettu...:)
Kommentit